Evaluarea riscurilor in caz de incendiu

    Managerul sau administratorul unei institutii este obligat de catre lege sa acorde atentie la notiuni precum evaluare riscuri, acestea ocupand un rol important in cadrul companiilor.

    Astfel, acesta trebuie sa identifice dar sa si evalueze riscurile de incediu, sa stabileasca nivelul riscului si sa faca corelarea cu masurile de aparare potrivite. Aceste obligatii trebuie sa fie respectate in toate fazele proiectului.
Toate organizatiile trebuie sa se supuna unei evaluari a riscului de incediu, care sa tina cont de toti oamenii care se afla in incinta. De asemenea, trebuie sa existe proceduri specifice pentru incediu precum si proceduri de evacuare. Angajatii trebui sa fie informati dar si instruiti in legatura cu ce asteptari se au de la ei. Unor angajati li se pot atribui si unele responsabilitati speciale. Atunci cand se fac angajari, fiecare nou salariat va trebui pus la curent cu toate procedurile firmei mai ales cu cele de evacuare in cazul unui incendiu.
Astfel, in cazul unui incediu, primul lucru care trebuie facut este scoaterea in siguranta a tuturor persoanelor din cladire iar cel care descopera incediul are obligatia de a declansa imediat alarma pentru a putea fi anuntati apoi pompierii.
Anual, mii de persoane sunt ranite anual in incendii si alte sute de persoane mor. Multe din cazuri sunt din cauza neatentiei sau neglijentei. Preventia incendiilor devine astfel esentiala in candrul tuturor organizatiilor.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s