Evaluarea Riscurilor

Activitatea de Evaluare Riscuri, reprezinta punctul de plecare in domeniul securitatii si sanatatii in munca, pentru orice firma.

Procedura de evaluare a riscurilor profesionale în întreprinderile mici şi mijlocii poate fi rezumată după cum urmează:

  • Identificarea pericolului;
  • Eliminarea pericolului dacă este rezonabil posibil;
  • Analizarea pericolului dacă acesta nu poate fi eliminat şi evaluarea riscului;
  • Luarea de măsuri pentru a limita consecinţele;
  • Supravegherea riscurilor;

Multe societati se multumesc sa achizitioneze de pe internet evaluari generale fara sa isi puna intrebarea, daca riscurile specifice posturilor din firmele lor sunt identice cu cele din evaluarea achizitionata.

De aceea pasii pentru executarea unei evaluari corecte, sunt:

  1. Definirea posturilor si zonelor de lucru;
  2. Completarea formularului de identificare a riscurilor
  3. Examinarea generala a locurilor de munca;
  4. Identificarea pericolelor specifice;
  5. Analiza pericolelor;
  6. Evaluarea riscurilor
  7. Realizarea Planului de masuri si protectie

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s